FAQ – Udlejning
Er udstyret ledigt denne dato?
Som regel har vi altid udstyr på hylderne, da vi har ekstremt stor kapacitet. Er vi tilfældigvis lige udsolgt af det, som du mangler, har vi typisk skrevet det på hjemmesiden. Ellers annullerer vi din ordre.
Vi finder selvfølgelig gerne et alternativ til dig.
Hvordan foregår afhennting?
Du kan selv hente på en af vores 4 pick-up steder.
Afhent selv din ordre ved vores Pick-up Places
Nemt og smart – Hent og aflevere retur “næsten” når det passer dig
PICK-UP steder på Sjælland
Bemærk – der ikke er personale til at hjælpe dig ved denne løsning. Så skal du bestille produktet “selvhenter med personlig service”.
Du afhenter selv din online ordre i vores lukket trailer.
Din ordre er pakket og klar til afhentning. Du tager din ordre ud af traileren og over i din bil, varevogn eller lukket trailer.
(Du får ikke vores trailer med).
Nemt ikke…
Se øvrig information og priser på transport her.
Kan I sørge for levering & afhentning?
JA!
Vi står gerne for at leverer din ordre.
Du kan bestille kantstenslevering eller levering inkl. indbæring, så vi står for alt det tunge arbejde. Når din udlejning slutter henter vi igen.
Hvornår skal der betales?
Du vælger selv en betalingsløsning ved bookingen.
Du kan vælge at betale kontant ved levering, eller via bankoverførsel 10 dage før festen. (Vi opkræver et mindre gebyr ved bankoverførsel.)
Spiller i højt?
Vi tilpasser altid lyden efter lokaliteten, samt arrangementets type. Det skal gerne være sådan at man kan tale sammen og ikke have ondt i ørerne dagen efter.
Hvis du syntes vi spiller for højt, siger du bare til, så skruer vi gerne ned for styrken.
Hvornår stiller i anlægget op?
Diskoteket ankommer som udgangspunkt ca. 45 min. før aftalt spilletid, med mindre andet er aftalt.
Det tager kun 20 – 30. min at sætte anlægget op. (lille anlæg).
Levering inden arrangementets start kan selvfølgelig også aftales. Hvis I skal bruge anlægget under middagen eller hvis det forstyrrer for meget vi kommer under middagen, så er dette en rigtig praktisk løsning.
Hvilken musikstil spiller i?
Vores erfarne Dj´s spiller som udgangspunkt musik fra 60ér, 70ér, 80ér, 90érne samt nye radio hits som du kender fra radioen, så der er noget for alle aldre.
Musikstilen planlægges i tæt dialog med dig.
Det er ikke vores ønsker der spilles, men jeres og gæsternes..!!
Hvordan booker jeg en DJ hos jer?
Du kan hurtigt og nemt indhente et tilbud til netop din fest – indhent tilbud
Vi har også oplyst nogle priseksempler på vores side, så du kan danne dig et billede af vores service og ikke mindst prisleje – Priser .
Du kan selvfølgelig også sende os en mail eller kontakte os pr. telefon.
Hvad skal vi som arrangør sørger for?
Vi beder jer om så lidt så muligt. Men vi har brug for:
Plads til Dj samt udstyr ca. 3 x 2 meter samt det ønskede strømudtag indenfor ca. 10 meter.
Mere forlanger vi ikke af dig/jer.
Hvordan sikrer jeg, at DJen passer til min fest?
Vi lytter altid til dine ønsker og krav til DJen og musikken. Alle vores DJs er yderst kompetente og erfarne fra branchen. Ved oprettelse af kontrakt, har du mulighed for at give de ønsker du måtte have som f.eks. DJens personlighed, brugen af mikrofon, spillestil og meget mere.
Hvor meget fylder anlægget?
Vi tilpasser hver opstilling efter arrangementets størrelse samt kundens ønsker og behov. Vores mindste opstilling fylder ca. 2×2 meter.
Hvor lang tid tager det at sætte anlægget op?
Normalt opsættes de små anlæg inden for ca. en halv time, hvis adgangsforholdene er lige til, og den angivet plads er klar, når vi ankommer. Større anlæg kan tage længere tid.
Det tager maks. en halv time at pille anlægget ned.
Hvem spiller til min fest?
Det gør en af Djfest.dk erfarne Dj´s. Vores Dj´s er i alderen 25 – 38 år. Fælles for dem alle er, at de har mindst 8 års erfaring og de medbringer altid et stort bredt musik repertoire.
Hvordan kan det være I er lidt dyrere end de andre jeg har indhentet tilbud hos?
Det kan der være mange årsager til. Diskoteksbranchen er præget af forholdsvis stor og skarp konkurrence, og prismæssigt ligger vi på niveau med tilsvarende konkurrenter/kolleger. Vi betaler f.eks. skat og har en lovpligtig erhvervsansvars forsikring, hvilket mange andre ikke har.
Vi leverer kvalitet hver gang samt en service der er helt i top. Det har meget at skulle sige hvis festen skal blive en succes.
Kan I spille brudevalsen?
JA, vi vil meget gerne spille brudevalsen. Ofte er det først efter brudevalsen, der spilles op til dans.
Kan vi forlænge DJ'en på aftenen?
Ja, du kan forlænge DJén på selve aftenen hvis du ønsker, at festen ikke skal stoppe til planlagt tid. Det sker ofte at festen går så godt, at der forlænges med 1 time eller 2 på selve aftenen.
Betaling sker ved bestilling af ekstra time på selve aftenen, og afregner pr. påbegyndt time. Vi tager Mobilpay eller kontant betaling.
Kan vi få en aftalebekræftelse på arrangementet?
Vi udarbejder altid en aftalebekræftelse på arrangementet, hvor alt står sort på hvidt, så der ikke opstår misforståelser. Det er samtidig deres sikkerhed for at diskoteket dukker op som aftalt.
Hvad koster leje af DJ?
Prisen afhænger af mange forskellige parametre som – antal gæster, lokation, spilletider for DJ’en, samt evt. ønsker til lys og lyd.
Du kan se priser på vores mest populære løsninger her.
Du skal altid være velkommen til at indhente et gratis tilbud.